Verslag MiM meeting 7: paradigma verschuiving bij CroonWolter&Dros

Op 1 november is MiM ontvangen bij CroonWolter & Dros. Hier werden we ontvangen door Wijnand van Loon en Karin Prinssen. Karin heeft ons uitgelegd wat de functie is van hun belevingscentrum en hoe dit inspeelt op een veranderende vraag vanuit de markt.  Kort gezegd vragen hun klanten niet langer om een kabel in een gebouw, maar om een voorspelbaar comfort nivo over de looptijd van een contract. Dit vraagt om een andere manier van aanbieden bij CroonWolter&Dros en het belevingscventrum helpt daarbij. Hierna zijn we dieper op paradigma verschuiving ingegaan aan de hand van Stan Thijssen. Hij heeft ngage media opgericht en legde ons uit hoe dat zo ontstaan is. Zijn eerdere werkgever CBS outdoor was niet geinteresseerd om de grotere beeldschermen in de openbare ruimte te exploiteren. Ngage zag daar wel brood in en is daarmee inmiddels een van de koplopers op dat gebied. Na een interessante rondleiding door de fabriek van CroonWolter&Dros was er nog tijd voor een nette aangeklede borrel aangeboden door de gastheer en vrouw.

bel-centrum  fabriek